Skip navigation.
Home
Jestem wesoły Romek (?) ...

13-04 Bieszczady 2013

Wiem, że wszyscy czekają na sprawozdanie z Cisnej, ale na razie publikuję same zdjęcia (Jurka, Romka i Bożenki). Tylko tyle mogę zrobić.

Bieszczady 2013

Natomiast Bożenka napisała, że ...

W tym roku Rajd Po Błocie znowu w Bieszczadach, ale w nowym miejscu. „Przystanek w Cisnej” zarekomendowali nam znajomi Tomka, którzy spędzili tam wakacje letnie. Byli zachwyceni, a nas oczarowały zdjęcia zamieszczone na stronie internetowej i cała strona, wróżąca fantastyczną atmosferę. Miejsce okazało się urokliwe i nawet pochmurna pogoda (wiadomo, w słońcu wszystko lepiej wygląda) nie zepsuła tego wrażenia. Domek drewniany, pięknie położony. Wewnątrz ze smakiem urządzony i bardzo wygodnie. Przede wszystkim cały był dla nas (maksymalnie było nas 20 osób), więc nikt nam i my nikomu nie przeszkadzaliśmy. Każda grupa rodzinna miała swój pokój, każdy z wystrojem, tworzącym indywidualną atmosferę i łazienkę. W piwnicy znajdowała się jadalnia i przytulna świetlica. Mieliśmy więc gdzie spędzać wspólnie czas. Przy kominku, z winem i nalewkami w ręce, toczyliśmy ożywione dyskusje, a młodzież dodatkowo rozgrywała mecze w bilard.

12-09 Babia Góra, jesień 2012

Foto | Turystyka

Z przerażeniem zauważyłem, że od jesiennego wyjazdu w góry minął już miesiąc (!). W porównaniu (np.) z zeszłorocznym wyjazdem była nas garstka, byliśmy w górach tylko 3 dni i to o rzut kamieniem – w Zawoi – czyli … nietypowo.

Babia Góra 2012

Dawno nie byłem w Zawoi (bo nie lubiłem) i trudno mi sobie przypomnieć kiedy ostatnio byłem na Babiej Górze. Jakby w nagrodę – np. za to, że chodzimy TAKŻE po Beskidach – pogoda była jak marzenie. A w Zawoi … wielkie zmiany. (W telegraficznym skrócie) zauważyłem:

Bornholm

Turystyka

Na drugi tydzień wakacji przenieśliśmy się do domu wakacyjnego w Vestre Smark na Bornholmie. Na wyspę płynęliśmy 3,5 godziny promem z Sassnitz. Miałam cykora przed tą podróżą, po przerażających doświadczeniach paru osób z tej właśnie trasy. Tymczasem podróż w obie strony minęła przyjemnie, przy pięknej pogodzie, spokojnym morzu i w dość luksusowych warunkach

Bornholm to mała duńska wyspa na Bałtyku, zwana „Majorką północy”. Ma powierzchnię 588 km2, 150 km linii brzegowej i 40 km odległości pomiędzy skrajnymi przylądkami. Jest wymarzonym miejscem dla ludzi lubiących spokój, urozmaiconą przyrodę, piękne krajobrazy, a także czułych na zabytki kultury – czyli to idealne miejsce właśnie dla nas.

Lubuskie

Turystyka

Na pierwszy tydzień wakacji zatrzymaliśmy się w Gręzawie (środkowy zachód Polski, woj. lubuskie, blisko przejścia granicznego w Olszynie) w Domu Pod Sosnami Anety Mazurek.

Miejsce nienajgorsze, chociaż reklama na stronie internetowej zdecydowanie przesadzona.
„W stodole przestronne (zabawne określenie dla maleńkich „dziupli”) komfortowe (to jest pojęcie bardzo pojemne, dla każdego komfort oznacza co innego, więc niech będzie) dwa pokoje 2-osobowe, każdy z oddzielnym wejściem z zewnątrz, łazienką, umeblowanym tarasem, tv sat. Polecamy wyżywienie, przygotowane na bazie własnych certyfikowanych warzyw ekologicznych, wyłącznie potrawy tradycyjnej polskiej kuchni wiejskiej: mięsa, zupy, pierożki, racuchy, naleśniki i pyszne placki ziemniaczane. W jadalni w stodole aneks kuchenny z wyposażeniem, dostępny dla wszystkich Gości…..W razie potrzeby oferujemy pomoc przy podstawowym serwisie rowerowym (wentyle, dętki, podstawowe narzędzia).”

12-08 Wakacje 2012

Turystyka

Po raz pierwszy od wielu lat, nie byłem na wakacjach z „krewnymi i znajomymi królika”. I co? Okazuje się, że nic. Niczego nie brakuje – ani pięknego sprawozdania, o które postarała się Bożenka ani zdjęć, o które postarali się Bożenka i Kornel.

Bornholm i inne, Bożenka + Kornel

Więcej ...

12-04 Bieszczady 2012 (UPDATE - nowe zdjęcia)

Uwaga uwaga!

Nowe zdjeciory z wyprawy wielkanocnej (chociaż podejrzanie zbyt zimowej) do Wilczej Jamy!